• Test panel 8.3 jun 2022
Bekijk 7 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

m******@g******** 26-10-2022

Fraaie tv

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

Deze grote tv een aantal weken mogen testen. Nou ben ik een LG fan, al mijn oudere tv,s zijn van LG. Maar tegen deze mooie tv kunnen ze niet op. Heel mooi geluid, mooi beeld en een heel mooie tv. De tv stond niet helemaal op zijn voordeligst, vlak bij een raam maar dat maakte niet uit voor het beeld. Dat bleef echt helder en duidelijk. Wat een geluid zit er in deze tv. Bij verschillende programma’s was het geluid soms wat wisselend, maar bij muziekprogramma’s heel erg duidelijk en helder. Het design van de tv voet vind ik ook mooi. Ondanks de grote van de tv is hij makkelijk te monteren en staat de tv best stevig. Ik vond hem wat te groot voor mijn kamer afmetingen, maar een maatje kleiner en ik zou hem zo kopen. Voor zo,n grote vind ik de kostprijs heel goed te doen.

Pluspunten

• Het design
  • Geluid
  • Helder beeld

Carliedel 23-10-2022
Geschreven voor: LG 55QNED826QB

We mochten deze tv een aantal weken testen. Het toestel is makkelijk te installeren, hiervoor is ook een korte beschrijving meegeleverd. ( doior grootte van de tv, is het aan te raden dit met 2 personen te doen) de tv was snel ingesteld, hij herkende direct de aansluiting van het kon kastje en de WiFi ook snel ingesteld. Het wijst zich snel wat er moet gebeuren
Het beeld is mooi helder en fijne natuurlijke kleuren. Vanuit verschillende hoeken goed te zien. Ook overdag met veel zonlicht.
Geluid is prima, maar omdat wij een soundbar hebben en deze direct aangesloten, kan ik hier niet veel over vertellen
Handig dat veel apps al vooraf zijn ingesteld. Afstandsbediening ook makkelijk in gebruik, met name de cursor erg fijn, waarmee je snel kunt navigeren naar de verschillende apps en of aansluitingen .
Kortom een verrassende tv voor deze prijs

Pluspunten

• Vormgeving
  • Beeld
  • Gebruiksgemak

j*******************@g******** 19-10-2022

Ontzettend fijne tv

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

Nadat ik dit product de afgelopen weken heb mogen testen wil ik graag mijn ervaring delen. De televisie is boven verwachting goed bevallen. Hierbij wil ik naast het prachtige levensechte beeld wat eruit komt ook benadrukken dat het totaal niet nodig is om extra geluidsapparatuur aan te schaffen omdat de tv een prachtig helder geluid produceert.
Het is een zeer mooie tv met veel app's al voorgeprogrammeerd waardoor het installeren en opstarten een stuk korter duurt dan dit het geval was met andere tv's. Het omschakelen tussen tv en app's is met een druk op de knop te realiseren. Al met al een ontzettend fijne en zeer mooie tv. Een aanwinst in mijn woonkamer en ik ben er ontzettend blij mee.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Gebruik

Minpunten

• Standaard lijkt niet stevig

AmilaO 19-10-2022

AmilaO

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

Wij hebben deze geweldige tv de afgelopen weken mogen testen. Het is een heel gemakkelijk te gebruiken tv. Je hebt niet uren nodig om het te installeren voor het eerste gebruik. Ik vind de manier waarop je kunt schakelen tussen de verschillende apps geweldig. Er verschijnt een cursor op het beeldscherm en je hoeft alleen maar op ok te drukken. Zelfs de kleintjes kunnen er zeer gemakkelijk gebruik van maken en schakelen tussen netflix en tv. De televisie heeft een geweldig beeld en het geluid is ook top. Ik zou deze tv van harte aanraden. Zelf heb ik nog geen enkel negatief punt gevonden bij deze televisie.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Installatie
  • Beeld

ReviewJens 07-09-2022

Prima tv met helder beeld

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

Deze tv is waar voor je geld. Makkelijke bediening met de magic remote die in het begin even wennen is, maar nu wil ik niet meer zonder. De tv is vooral geschikt als je kijkt in een ruimte die verlicht is. Donkere beelden kunnen nog beter, maar dat komt ook met een hogere prijs. De kleuren kunnen naar smaak worden aangepast. Zo hou ik meer van wat levendiger dan de standaardinstellingen. En de mogelijkheid om te kiezen voor een hoog contrast is ook erg fijn. Voor een verlichte ruimte in deze prijsklasse is deze tv een uitstekende keuze.

Pluspunten

• Kleurinstellingen
  • Magic Remote
  • Helder beeld met hoog contrast

Minpunten

• Donkere beelden

Rene Snoek 07-09-2022

klasse tv

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

Om te beginnen een mooie tv.
Na het uitpakken voet gemonteerd deze vond ik wel erg fragiel, maar als ie eenmaal staat valt het wel mee.
geluid : erg goed en in verschillende instellingen te zetten.
beeld tv: nou dat is een aanrader wat heeft deze tv een mooi beeld , heb zelf nog plasma maar deze komt erg goed in de beurt van mijn plasma tv.
gebruiksgemak : installeren was geen probleem alles wijst zijn eigen.
fijn is de media player deze is makkelijk te gebruiken en ook en aan je pc te koppelen erg makkelijk om foto's of films te streamen

Pluspunten

• geluid
  • beeld kwaliteit
  • mediaplayer

Minpunten

• voet wat fragiel

p**********@o********** 02-09-2022

LG tv

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

ik heb de tv een paar weken getest vind het een gewone tv om naar te kijken kleuren zijn degelijk wat wel heel goed is is de afstandsbediening werkt goed en heel fijn met films kijken in 4k vind ik hem tegen vallen en gamen ook internet is goed daarom geef ik de tv een 5

Willyvr 02-09-2022

Pracht tv

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

Het is echt een prachtige televisie .
Mooi van groote .
Echt schitterende beeldkwaliteit , zowel bij het kijken naar televisie en het spelen van de playstation .
De televisie heeft echt alle kleuren mooi terug .
En ik verschoot ervan hoe diagonaal je kan kijken en toch nog alles kanzien zo kon ik vanaf de living tafel alles blijven volgen .
Ik moet zeggen kwa prijs kwaliteit is deze televisie echt goed ik zou niet twijfelen . En je kan het geluid ook verschillen instellen voor televisie en gamen echt toppie

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Geluid
  • Groote
  • Goed voor te gamen

Bosboom 21-08-2022

Totaalkwaliteit van deze LG-TV is topklasse

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik deze LG TV mag testen. Ik heb deze TV nu ruim een week in mijn bezit en breng u graag op de hoogte van mijn bevindingen.

De LG TV werd in de loop van de middag geleverd en zat in een flinke doos. Deze samen met de bezorger binnen neergezet, uitgepakt en samen de voet geïnstalleerd. Hiervoor moet je echt met 2 personen zijn want de TV weegt best wat en het plaatsten van de voet gaat ook niet 1,2,3,. Zelf vind ik de voet wat wiebelig voor de maat TV. Maar hij staat en verder hoef je er eigenlijk ook niet aan te komen.

Het aansluiten van de TV ging heel makkelijk en snel. Er zijn voldoende aansluitmogelijkheden om diverse apparatuur aan te sluiten. Je kunt ook makkelijk bij alle aansluitingen, hoewel de WIFI-kabel (met zo'n lipje) wel even een dingetje was om er goed in te krijgen.

Het instellen van de TV was een fluitje van een cent en eigenlijk werkte alles direct. De TV herkende direct mijn KPN-aansluiting en WIFI. Mede daarom is e.e.a. snel en makkelijk in te stellen. Alleen jammer dat de vorige tester alle informatie op de TV had laten staan en niets had teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Het kostte even wat tijd om dat allemaal te verwijderen en "blanco" te starten.

Wat zijn er veel instelmogelijkheden in het menu. Het is wel even gepuzzel om stap voor stap (bijv. beeld, geluid) de instellingen te vinden die jij prettig vindt en voldoen aan jouw verwachtingen. Maar gaandeweg word je daar steeds handiger en sneller in en je kunt makkelijk nog wisselen van voorkeur met de afstandsbediening (AB). Op de AB kom ik nog terug.
Ik vond het leuk om met de instelmogelijkheden te spelen omdat je de TV zo goed en snel leert kennen/ontdekken.

Er zitten al veel "vooringestelde" apps. op die met de AB supermakkelijk zijn te bedienen.
Mede hierdoor vind ik het een top SMART TV.

De beeldkwaliteit is ultra scherp met, na wat zoeken, prachtige, heldere kleuren en met echt zwart, waar het zwart moet zijn. Ook hierbij kun je makkelijk en snel je eigen voorkeuren aanpassen. De kleuren zijn natuurlijk, diep en stabiel.

Het geluid is goed tot zeer goed en ook met veel instelmogelijkheden/klanksoorten. Dus naar ieders voorkeur in te stellen. Wel heb ik direct mijn BOSE-soundbar 700 en extra boxen aangesloten. Daarin ben ik erg verwend. Het is zelfs mogelijk om zo'n set in te stellen met als extra de TV-luidsprekers. Klinkt zeker niet onaardig.

Tesamen met de grootte van het scherm, de beeldkwaliteit, het geluid van mijn muziekinstallatie en in onze relaxstoelen waanden we ons in een bioscoop. De popcorn ontbrak helaas.

Wel miste ik een wat uitgebreidere, papieren, handleiding. Natuurlijk is deze op Internet te vinden maar zelf vind ik iets in handen om na te slaan/op te zoeken makkelijker. Wel staat er bij het instellen in de "kantlijn" een toelichting.

De AB reageert supersnel. Deze heb ik daarom iets "trager" gezet, zodat hij niet over het scherm vliegt en je hem niet snel kunt terugvinden. Voor mij werkt dat wat beter. Ik was verrast over het aantal voorgeprogrammeerde knoppen op de AB voor bijv. Netflix, YouTube etc. Heel makkelijk.
Ook de mogelijkheid voor spraakcommando's is heel handig maar je moet er wel even aan wennen.

De TV heeft een mooi en strak design en een mooie, wat matte (antraciet) kleur (voet en rand).

Het reageren van de TV op de AB c.q. het zoeken van dingen zou m.i. iets sneller en veel moderner kunnen en dan het liefst ook nog zonder "het draaiende rondje" in het midden. Daardoor lijkt het, voor je gevoel?!, allemaal wat langer te duren. Kan beter en sneller.

Het stroomverbruik valt onder klasse "G". Dat is absoluut aan de hoge kant voor een TV. Ik kan niet ontdekken waardoor dit komt!? Zelf heb ik er niet zoveel moeite mee, maar met de huidige energieprijzen is het wel een punt van aandacht!!

PER SALDO: ben ik uiterst tevreden met de kwaliteit van deze TV, met alle gebruiksvriendelijke mogelijkheden en zou ik zeker overwegen om tot aanschaf van deze LG TV over te gaan

Pluspunten

• formaat (55 inch)
  • beeld- en geluidkwaliteit
  • uitgebreide en makkelijke afstandsbediening
  • snel te installeren/gebruiksvriendelijk
  • voldoende keuzemogelijkheden naar ieders voorkeur

Minpunten

• stabiliteit voet
  • stroomverbruik
  • ontbreken papieren handleiding

missfadi2125@hotmail.com 05-07-2022

Goed Tv

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

Ik had de kans om deze nieuwe televisie te testen. het beeld is prachtig, de kleuren zijn WoW!! de kwaliteit van het scherm is indrukwekkend. het enige ingewikkelde ding is de afstandsbediening, ik heb een beetje moeilijk. anders is ze in orde. goed gedaan.

Pluspunten

Minpunten

• niet roteren

Mireille 03-07-2022

Mireille

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

Tv heeft een mooi strak uiterlijk.
Erg gebruiksvriendelijk.
Afstandsbediening heeft een ronde curus in het midden om te navigeren en dat is echt even wennen.
Beeldkwaliteit is goed met de juiste diepte maar kleurkwaliteit had ik meer van verwacht.
Het geluid is fantastisch....het lijkt of het via een surround sound systeem komt..geluid is erg helder. Alleen jammer dat geluid vd tv niet tegelijk met geluid vd speakers gaat maar dat mis ik eigenlijk niet want geluid is super.

Pluspunten

• Geluid erg goed
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Kleurkwaliteit

Jurgen Van Asselt 07-06-2022

Gebruiksvriendelijk product

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

ben verbaast van het gebruiksgemak.
Onmiddellijk herkende hij mijn decoder.
Internet was heel makkelijk in te stellen
Beeldkwaliteit is top.
Ik gebruik het product vooral voor sport te bekijken en youtube voor de kindjes.
Dit product stelt niet teleur.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Apps

Minpunten

• Grote voet

Marcy154 26-05-2022

Magische beelden, zo scherp en zuiver

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

Mooi tv, lekker dun, staat mooi op de half rond gebogen voet. Na 3 jaar zonder televisie ben ik vooral verrast met hoeveel gemak het installeren ging maar vooral door de vele voor geprogrameerd zenders en vooral internet gebonden accounts zoals Netflix, youtube, Disney Channel, Rakuten en nog veel meer
En dat allemaal te bedienen met een remote controller die je gebruikt als een computermuis.
Het grote scherm is indrukwekkend vanaf de eerste seconde je de tv opstart. Hou je deze in standby dan krijg je prachtige foto's te zien die om een paar minute telken wisselen.veel natuur foto's die indrukwekkend scherp zijn en waarvan ik soms het gevoel heb er zelf midden in te staan. Zo scherp, zo'n mooie kleuren en zo'n correcte diepte/scherpte.
Een TV om van te houden.

Pluspunten

• Zeer scherpte en zuivere beelden
  • Leuke extra zijn de roterende dia's in standbey

Minpunten

• Het geluid kan beter

Evildio 25-05-2022

perfecte prijs kwaliteitsgarantie

Geschreven voor: LG 55QNED826QB

makkelijk monteerbaar, perfect beeldkwaliteit bij hoge lichtinval en dit hebben we getest bij voetbalwedstrijden die we bijna ter plekke beleefden in combinatie met de hoge geluidskwaliteit . installatie van de voet was vlot, installeren en instellingen aanpassen gaat super snel enkel is het aanpassen aan de magic remote

Pluspunten

• beeldkwaliteit bij hoge lichtinval
  • geluid superieur

Minpunten

• grote voet
  • aanpassen aan magic remote

Marcus 21-05-2022

Once you've gone OLED...

Once you’ve gone OLED…
De installatie van het toestel is gemakkelijk. De TV zelf weegt niet zo veel en het standje is gemakkelijk te bevestigen - zelfs voor één persoon te doen. De dikte zorgt ook voor geen hartstilstand zoals bij een OLED die 0,…cm breed is, waardoor je het toestel eenvoudig kan optillen.

QNED geeft een zeer helder beeld en voor het gebruik in daglicht is het meer dan geschikt, maar wanneer de zon weg is of het wordt gebruikt in een donkere kamer dan heb ik helaas geen diepe zwarte tinten gezien waardoor de kijkervaring voor mij minder aangenaam was.
De kleuren zijn top en dankzij 4K & 120Hz is het beeld zeer mooi zonder haperingen bij snelheid. Met Filmmaker mode zet de TV alle instellingen uit om de film te laten spelen zoals de regisseur het bedoelde. Zelf hebben we dit modus telkens aangezet bij het bekijken van een film - top!

Bediening is eenvoudig met de Magic Remote die ‘to love or to hate’ is. De sneltoetsen zijn handig en eens je de shortcuts kent kan je heel eenvoudig de TV bedienen. De point & click vind ik zelf onhandig, ik heb de cursor snelheid op minimum gezet en nog is het niet te gebruiken. Gelukkig kan je nog steeds alle menu’s bedienen met de pijltjes.

Poorten zijn er genoeg. Dankzij de veel ingebouwde apps en mogelijkheid om er nog te installeren heb je weinig externe input nodig. Er is ook een Optical Audio Out voor het verbinden met een HomeCinema, en dit werkt (na een kleine instelling aan te passen) perfect. Het is ook mogelijk om de spraak/geluid met elkaar te synchroniseren (dit heb ik niet moeten doen, maar het kan).

Qua design kom ik van een OLED dus is het QNED een dik beest. De randen zijn ook dikker en zijn in het zilver gekleurd waardoor je niet een “randloos” ervaring krijgt zoals in de cinema. Het staat op een voet die de TV lichtjes naar achter doet leunen, iets om rekening mee te houden.

Om af te ronden ben ik in het algemeen niet tevreden met het TV. Geen diepe zwarte tinten, een dik design en een opmerkelijk rand. Dit zijn voor mij dealbreakers maar voor anderen misschien minder belangrijk.
Voor gebruik in daglicht is het een topper, de kleuren zijn extreem helder met een heel duidelijk 4K & 120Hz display. Bediening is aan te wennen, maar je bent er snel mee weg en het heeft handige built-in shortcuts.
Voor de prijs heb je een zeer goede tv, maar als een dun design en oneindig zwart voor jou belangrijk is raad ik toch een OLED aan. Nadeel van een OLED: minder bruikbaar in een veel belicht ruimte.

Pluspunten

• Kleur representatie
  • Apps
  • Apple Airplay 2

Minpunten

• Geen diepe zwarte tinten
  • Dik design
  • Point & Click onbruikbaar